Tuesday, December 15, 2009

Liku-liku kehidupan yang aku lalui...........

Dalam tempoh x sampai setahun..aku menghadapi saat2 gentar..berdepan dengan maut...ajal
21 julai 2008...first time aku di opperation kerana tumor......masa tu ya Allah.....tuhan saja yang tahu akan perasaan nie......bila aku disorong masuk ke bilk bedah (OT)......aku mengalirkan air mata.....bertawakkal kpd Allah...seandainya aku masih lagi bernafas..alhamdulillaah....
Alhamdulillah....aku selamat....
Kegembiraan aku nie terlalu istimewa untuk family n kawan2 yang bagi aku semangat kecuali seorang yang aku harapkan untuk berkongsi kegembiraan tak pernah muncul....
Tanggal 2 jun 2009 sekali lagi aku dibedah.....sebelum aku dibedah....seorang insan yang memberi aku semangat....untuk terus berjuang melawan penyakit n kesakitan aku nie.....berkat doa,solat hajat untuk aku....alhamdulillah aku berjaya dalam pembedahan tu...syukur Ya Allah.........

No comments:

Post a Comment